Správa z okrúhleho stola na tému Potreby detí a ich napĺňanie

Aktivity

Dňa 21. januára 2016 sme v rámci kampane Chceme vedieť viac o budúcnosti vzdelávania na Slovensku organizovali prvý zo série okrúhlych stolov zástupcov politických strán a odborníkov v oblasti vzdelávania. Témou prvého okrúhleho stola boli Potreby detí a ich napĺňanie | Raná starostlivosť, predškolské a základné vzdelávanie.

Naše pozvanie do diskusie prijali nasledovní zástupcovia politických strán a experti v oblasti vzdelávania:

Zuzana Čačová (Nadácia otvorenej spoločnosti), Otília Čechová (Raná starostlivosť), Martin Kríž (Indícia), Martin Kuruc (Pedagogická fakulta UK), Jozef Miškolci (SGI), Ivan Pavlov (SKOK!), Ľubomír Petrák (SMER-SD), Martin Poliačik (SaS), Mária Prékop (MOST-HÍD), Miroslav Sopko (OĽANO – NOVA), Miroslava Szitová (KDH) a Zuzana Zimenová (#SIEŤ). Pozvanie tiež prijal László Szabó (SMK), ktorý sa však napokon nemohol okrúhleho stola zúčastniť. Za kampaň Chceme vedieť viac sa diskusie zúčastnili Fedor Blaščák, Elena Gallová Kriglerová Peter Dráľ, ktorý okrúhly stoôl moderoval.

Séria diskusií za okrúhlym stolom si kladie za cieľ naštartovať kultúru dialógu a spolupráce v oblasti vzdelávania naprieč politickým a odborným spektrom, aby sa deti a ich potreby dostali do centra pozornosti verejných politík.

Viac nájdete v Správe z okrúhleho stola k téme Potreby detí a ich napĺňanie | Raná starostlivosť, predškolské a základné vzdelávanie, ktorú nájdete vo formáte PDF na stiahnutie tu alebo v náhľade nižšie:

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=cUyQCm16Z_4 [/youtube]

[youtube]] https://www.youtube.com/watch?v=XcwTp0xXym0 [/youtube]

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=GlsS5DgFiHQ [/youtube]

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=Xbkn7X9m9m0 [/youtube]

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=HdFrGNaNJDg [/youtube]

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=-vNzy3R1580 [/youtube]

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=uYzcdF4acKk [/youtube]

[youtube] [/youtube]

 

Supported [in part] by a grant from the Foundation Open Society Institute
in cooperation with the Education Support Program of Open Society Foundations