Medzinárodné organizácie kritizujú segregáciu rómskych detí vo vzdelávaní; V parlamente je viacero návrhov na pomoc deťom a zmeny v školách; Vedci reagujú na audit v akadémii
Čo priniesol týždeň
20. 2. – 26. 2. 2017
Európska komisia kritizuje stav vzdelávania na Slovensku; Jasličkový zákon skončí na Ústavnom súde; Špičkovú vedu robíme v etnológii a polyméroch
Čo priniesol týždeň
13. 2. – 19. 2. 2017
Podporujeme požiadavku nárokovateľných asistentov v školách; Ministerstvo školstva zverejnilo svoje plány na rok 2017; Projekt Athéna++ presadzuje trhové princípy vo vzdelávaní
Čo priniesol týždeň
6. 2. – 12. 2. 2017
Na boj proti extrémizmu má byť viac dejepisu; Samosprávy a odborári sa handrkujú o platoch; Slovensko neláka zahraničných študentov ani vedcov
Čo priniesol týždeň
30. 1. – 5. 2. 2017
Prevádzkovanie jaslí sa sprísni, ich dostupnosť sa zníži; Meniť sa majú kompetencie aj financovanie škôl; Mladí ľudia nie sú takí zdatní v jazykoch, ako si myslíme
Čo priniesol týždeň
23. 1. – 29. 1. 2017
Kampaň Chceme vedieť viac dnes začína svoj štvrtý rok; Diskutuje sa o vzdelávacích výsledkoch piatakov aj pätnásťročných študentov; Aj v roku čitateľskej gramotnosti školské knižnice živoria
Než sa budeme opäť čudovať
Slovenské školy nedostávajú podporu v takej kvantite a kvalite, aby mohli vzdelávací proces aj výsledky zlepšovať.
Čo priniesol týždeň
16. 1. – 22. 1. 2017
Minister školstva predstavil priority na tento rok; V legislatívnom procese sú drobné úpravy školských zákonov; Spoločenskí a humanitní vedci zverejnili memorandum; Verejné inštitúcie zlyhávajú v sociálnoprávnej ochrane detí a školy pri odstraňovaní bariér
Grilovačka v mene detí (?)
Ako možno vidieť aj na americkom príklade, deti sa veľmi ľahko môžu stať rukojemníkom dizajnovania verejných politík.
Čo priniesol úvod roka
1. 1. – 15. 1. 2017
Rok 2017 možno konečne prinesie pozitívne zmeny v školstve; Slovenskí vedci rok začali s obmedzeným prístupom k databázam; O budúcnosti organizácií v rezorte školstva minister ešte nerozhodol










